יום רביעי, 20 ביוני 2018

מר סוואגר – קים ג'ונס

מר סוואגר – קים ג'ונס

מאנגלית: עדי אלון

הוצאת ידיעות אחרונות/ספרי חמד

2018 . 336 עמ'

That Guy by Kim Jones









נקרא באנגלית.

פנלופי הארט, שפרסמה רומן אחד שהביא לה קצת הצלחה, מגיעה לשיקאגו מעיירה קטנה במיסיסיפי ללא ציוד ובלי מזומנים כשבאמתחתה 4000 לייקים בפייסבוק. לנגד עיניה מטרה עיקרית אחת: לנקום במי ששבר לחברתה הטובה את הלב.

היא מתגלה כבחורה חמת מזג, שובבה, חצופה, חסרת דאגות, כריזמטית ומצחיקה בעלת אישיות מבעבעת ומקסימה.

צירוף מקרים מפתיע שולח אותה היישר לדירתו של ג'ייק סוואגר, מנכ"ל קשוח, עשיר וחתיך בטירוף. עובד יותר מדי, לוקח את החיים יותר מדי ברצינות, שאפתן, נדיב בחשאי, נאמן, חזק, וסמכותי, שרירי ו...מצויד היטב

ומכאן כדור השלג מתגלגל...

 

פנלופה הארט הייתה גיבורה נהדרת. היא הייתה מתוקה, אמיתית, ומעל הכל, יוצאת דופן. כמי כשתבה רומן רומנטי,  היא מחפשת את הנושא לרומן הבא שלה.  היא חושבת שמצאה את המוזה שלה בג'ייק סוואגר ולאורך כל הסיפור היא מצפה שהוא יהיה / יתנהג כמו דמות הגיבור המושלם ברומנים רומנטיים, וכשהיא מגלה שמצאה בדיוק את מקור ההשראה שחיפשה, היא רוצה לגרום לו להתאהב בה. למען הספר שלה, כמובן.

אלא שלמר סוואגר יש תוכניות משלו, ושום דבר לא הכין את פנלופי לשרשרת האירועים שמתחילה להתגלגל מרגע הפגישה שלהם - ובוודאי שלא לרגשות שמתחילים להתעורר בה חרף כל החומות שהיא בנתה סביב לבה.

 

כמעט בלתי אפשרי שלא לצחוק בקול רם בזמן הקריאה, ואי אפשר להתעלם מכך שהעלילה מכילה כל קלישאה המרכיבה רומנטיקה עכשווית,  אך אין ספק שהספר משעשע. הוא מכיל דמויות שנכנסות ללב, ומערכת יחסים אמיתית ומתוקה.

 

"מר סוואגר" הוא סיפור חסר מעצורים, קליל, מתובל בסקס,  שהיה מלא בקלישאות על רומנים רומנטיים -אירוטיים אך יחד עם זאת היה קריאה מהנה שלא הצריכה מאמץ או מחשבה והוא בהחלט מתאים כספר טיסה, או כקריאה קלילה בימי הקיץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה