יום ראשון, 1 בנובמבר 2020

פינוקי מבקר באקוריום – אריק היל

פינוקי מבקר באקוריום – אריק היל

איורים אריק היל

תרגום: מאיה שוהם פלאי

הוצאת שוקן

2020












מי לא אוהב את פינוקי?

פינוקי הוא גור בדיוני מלא אנרגיה, שיצר אריק היל, עם כתם חום בכל צד של גופו וקצה חום של זנבו, והוא מלא סקרנות, עזרה ורצון ענק ללמוד.

מעל 35 שנה שספרי פינוקי משמחים ילדים בכל העולם, ועכשיו מצטרף אליהם ספר נוסף בסידרה -   

 "פינוקי מבקר באקוריום", וכמו קודמיו הוא ספר אינטראקטיבי מהנה מאד .

הפעם, פינוקי הולך ליום של כיף באקוריום  וברור  שמצפה לו שם הרפתקה גדולה, בזמן שהוא מחפש את דג הליצן. יחד עם אביו הוא נתקל ביצורי הים השונים, ומגלה הפתעות על ידי  הזזת הלשוניות שנמצאים בחלונות, עד שבסופו של דבר הוא כמובן, מוצא את דגי הליצן.

הטקסט קל ופשוט, והמשפטים הקצרים והתמונות הברורות והמוכרות מאפשרות לילדים להתמקד בסיפור והופכות את הספר לספר אינטראקטיבי כייפי, כשהצד החינוכי מתמקד בהצגת והכרת שמות החיות השונות השייכות לעולם המים.

הספר מציע חידוש באופי הלשוניות שכמו תמיד מגיעות בגדלים שונים ,מגרות את הסקרנות של הילדים ואני בטוחה שהילדים יאהבו לחקור את האקווריום עם פינוקי בספר הצבעוני הזה, על ידי החלקת הלשוניות לצדדים, לדחוף אותן למעלה או למשוך למטה.

ספרי "פינוקי" היו  הספרים המועדפים של ילדיי בגיל הרך, ועכשיו של נכדיי, שבעקבות הקריאה בו מבקשים להביא כלב הבייתה... ופינוקי הוא פשוט כלב מדהים שמראה לקטנטנים כמה העולם שלהם יכול להיות נפלא. אפילו טיול באקווריום הופך להרפתקה קסומה!

לספר 5 עמודים עבים וקשיחים והוא מתאים לגיל 2+

 מומלץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה