יום שני, 3 באפריל 2023

שגיאת נישואין - ג'ניפר פרובסט

שגיאת נישואין - ג'ניפר פרובסט

אהבות הוצאה לאור

דצמבר 2019. 300 עמודים

ספר #3 מסדרת נישואים למיליארדר. הספר עומד בפני עצמו אבל עדיין עדיף לקרוא את קודמיו כי חלק מהדמויות בספרים הקודמים לוקחות חלק בספר הזה.

 

קארינה הנאיבית משתוקקת להשתחרר מהמגבלות המגוננות של משפחתה האיטלקית המסורתית. לרוע המזל, המשפחה שלה עדיין מתייחסת אליה כמו אל ילדה והיא רואה את עצמה כ"ברווזון המכוער" של המשפחה.

עכשיו כשהיא אישה בת 26 ובטוחה במיניות שלה, קארינה מוכנה להרפתקה. היא רוצה לצאת לדייט ולאבד את בתוליה, היא רוצה להיות עצמאית, לקבל החלטות לעצמה, לחוות את החיים ולממש סוף סוף את התשוקה המינית .  מאז שהיתה ילדה היתה מאוהבת בחבר הכי טוב של אחיה, מקס, שלא ממש רואה בה אישה, אלא יותר אחות קטנה. היא מבינה שהיא לעולם לא תהיה משהו מעבר לזה בעיניו, אז היא מחליטה לשחק.

כשסיימה את לימודיה היא עברה לאמריקה, לניו יורק, כדי להשתלב בעסק המשפחתי שמקס הוא אחד ממקימיה ומנהליה, אבל היא כבר לא אותה הילדה הקטנה שהיתה. מתוך מחשבה שהיא תוצב במחלקת החשבונאות/הכספים שבה טמונים החוזקות שלה, היא מופתעת לגלות שמייקל מציב אותה לעבוד תחת חסותו והדרכתו של מקס, וקארינה מתכננת להראות למקס שהיא כבר מזמן התגברה עליו.

מקס הוא יד ימינו של מייקל בלה דולצ'ה מגי. הם היו החברים הכי טובים מילדותם באיטליה. כשהוא מגלה שהוא צריך להדריך את קארינה, הוא לא מרוצה. הוא לא רוצה את הסחת הדעת הזו. גם ברור לו שקארינה שתמיד הייתה נלהבת ורגשית, ממש לא מתאימה לעולם העסקי הקשה.

אבל הקארינה שמגיעה דרך הדלת, היא בכלל לא מה שהוא מצפה וזוכר. כיום היא בוגרת, בטוחה בעצמה, ומהממת. לא הבחורה חסרת הבטחון והפכפכה שהוא זוכר. מקס יודע שקארינה אסורה אם הוא רוצה לשמור על העבודה שלו ועל החברות שלו עם מייקל. הבעיה היחידה היא שכל נסיון של קארינה לצאת לדייט עם גבר אחר מעורר את קנאתו  וגורם לו להבין שקרינה היא כבר לא ילדה שיש להגן עליה, אלא אישה עם קימורים, שכל ורצונות וצרכים שהוא לא יכול לאפשר לאף אחד אחר למלא מלבד עצמו. עם זאת, הרגשות שקארינה מעוררת בו מסוכנים. הוא יודע שהוא לא יכול לפעול לפיהם ולהרוס את מערכת היחסים שיש לו עם משפחת קונטה, במידה והדברים ישתבשו.

קארינה חשה בשינוי הזה אצל מקס, ומציעה לילה אחד של סקס שיפתור את התסכול והמתח שלהם אחת ולתמיד, לאחריו כל אחד ילך לדרכו. נסיעת עסקים ללאס וגאס ולילה אחד של חולשה, הופכים את הקערה על פיה. הם נכנעים לתשוקתם ועם אור בקר ראשון , לפני שמקס יכול לברוח מהחדר הם נתפסים על ידי אמה של קארינה, מאמא קונטה. לקארינה ולמקס לא נותרת ברירה, המסורת האיטלקית של העולם הישן וחובות משפחתיים משפיעים עליהם, והם נאלצים להתחתן.

 האם הנישואים יחזקו את הקשר ביניהם?

האם מקס יתגבר על פחדיו ויפתח את ליבו לקארינה?

 

"שגיאת נישואין" היה מהנה, פלרטטני וצפוי. רומן רומנטי נעים לקריאה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה