יום שני, 23 בינואר 2023

ג'יני וג'יני 2 - להירגע וזהו - טריש גראנטד

 ג'יני וג'יני 2 - להירגע וזהו -  טריש גראנטד

איורים: מנואלה לופז

תרגום: גליה אלוני

הוצאת מטר

ינואר 2023 . 132 עמודים מודפסים











ספר חדש בסידרת ג'יני וג'יני והפעם על משאלה שגורמת לג'יני להיות ההיפך המוחלט ממה שהיא תמיד.

 

וילו חברתה הטובה של ג'יני, לומדת להיות ג'יני = קוסמת/פיה. ג'יני תלמידה חרוצה ומשקיעה בלימודים עומדת בפני פרויקט חדש. היא מאד לחוצה לבצע את המטלה בצורה מושלמת. וכשהיא מביעה משאלה ואומרת שהלואי שהיתה יכולה להרגע בקלות, כמו חברה לכיתה, מקס, וילו מנסה להגשים את משאלתה, אבל המשאלה לא יוצאת מושלמת. וילו דיוויס הופכת בטעות את חברתה הטובה, ג'יני, לגרסה סופר-עדינה של עצמה!

ג'יני נרגעת קצת יותר מדי, ואפילו הופכת להיות אדישה, כל כך לא היא עצמה...

היא מופיעה לבית הספר בפיז'מה שלה, מעבירה פתקים בכיתה, ואפילו לא אכפת לה מהדברים האהובים עליה, ספרים ושיעורי בית! אמנם היא  די מתוסכלת ששותפתה לפרויקט משחקת יותר מאשר עוזרת לה להתקדם עם הפרויקט, או כשאחיה גונב את העיתון שלה... אבל מהר מאד היא נרגעת.

 

היה כיף לראות איך ג'יני השתנתה, אבל רומי ואני גם קצת ריחמנו עליה, מכיוון שהמשאלה לא הייתה בזמן הנכון ובהחלט לא התאימה לאופיה של ג'יני. אפשר היה לראות אותה נאבקת במה שעובר עליה, אבל נהנינו לראות אותה נרגעת. פתאום לא היה איכפת לה מה היא לובשת, פתאום היא מספרת בדיחות,  ואיך מילדה שההצלחה בלימודים היא הדבר הכי חשוב בשבילה, פתאום לא משנה לה יותר מדי לא להיות הכי הכי טובה .

האם וילו תצליח לשנות את המשאלה ותצליח להפוך את ג'יני בחזרה לג'יני הישנה?

 

אמנם הייתי שמחה אם בעלילה היה יותר קסם, מה שמתבקש בספר שאחת הדמויות הראשיות היא ג'יני, אבל מאחר ורוב העלילה מבוססת על דברים הקשורים ללימוד ולבית הספר, אני מעריכה את המסר שוילו מלמדת את ג'יני, שחשוב להצליח בלימודים ובבית הספר אבל חשוב גם להירגע וליהנות.

רומי שלנו אוהבת את הסדרה החמודה הזו מאוד, והיא נהנתה מהספר השני ,לא פחות משנהנתה מהספר הראשון.

בסך הכל, זה היה ספר מאוד חביב, מנוקד, ומלווה באיורים, שמתאים לקוראות ולקוראים מתחילים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה