יום שלישי, 14 בפברואר 2023

סטינגר – מיה שרידן

סטינגר – מיה שרידן

תרגום: נועה רוזן

הוצאה: אהבות הוצאה לאור

'אפריל 2019 . 392 עמ












הסיפור מתחיל בווגאס, במלון שמארח שני סוגים שונים של כנסים.

האחד, כנס איגוד הסטודנטים למשפטים, והשני כנס העוסק ב"בידור למבוגרים" .

גרייס המילטון וקארסון סטינגר לא מכירים אחד את השני, הם באים משני עולמות שונים לגמרי, אבל הגורל מפגיש אותם בלאס וגאס.

גרייס, סטודנטית למשפטים נתקלת בקארסון כשהיא עושה צ'ק אין במלון. היא לא יודעת מה הוא עושה. היא חושבת שהוא סטודנט למשפטים עד שהיא רואה את תג השם שלו, כוכב פורנו בתעשיית הבידור למבוגרים. היא מחליטה להתרחק ממנו, גם אם הוא בחור נאה ומושך. יש לה תוכנית מאד ברורה לאיך יראו חייה ואיזה מטרות היא רוצה להשיג, תכניות מהם היא לא סוטה ובשבילם היא עבדה ועובדת קשה מאד, ואף בחור לוהט לא יגרום לה לסטות מהדרך שהיא מקובעת עליה. לרוע מזלה, היא חולקת עם קארסון מעלית, וכשזו נתקעת והם לכודים בתוכה מספר שעות, הם לומדים להכיר אחד את השני קצת יותר טוב ולראות מעבר לדעות הקדומות ששניהם גיבשו. גרייס מגלה שיש בקארסון הרבה יותר מהמסכה השחצנית שהוא לובש כפרסונת כוכב הפורנו שלו, והיא מבינה שהיא רוצה לדעת עליו יותר. גם קארסון מבין שהוא רוצה להכיר את גרייס טוב יותר. הוא מציע לבלות יחד את סוף השבוע, בו הוא יתן לה שלושה לילות מדהימים איתו, מהם תוכל ללמוד כמה טריקים, עבור "בעלה לעתיד".

ואז זה קורה...

מפגש אחד במעלית הופך לסוף שבוע מלא תשוקה שבו הם מתחברים בכל רמה אפשרית. הזמן קצוב כי ביום שני, גרייס צריכה לחזור לחייה המתוכננים בקפידה, וקארסון צריך לחזור לצילומים, ולשניהם ברור שאין תשובה נכונה או מוצא קל למצב בו הם נמצאים או לרגשות שהם מתחילים להרגיש אחד לשני. שניהם נאבקים בפרידה, אבל עד כמה שהם רוצים להיות ביחד, העולמות שלהם רחוקים מדי.

קארסון מסתתר מאחורי המסכה של כוכב בידור למבוגרים, כך שאף אחד לא יודע שבלבו הוא מרגיש חסר ערך ולא חושב שיש לו הרבה מה להציע מלבד הגוף שלו. אבל סוף שבוע אחד עם גרייס היה כל מה שנדרש כדי שהחיים שלו ישתנו לחלוטין. הוא, שמעולם לא רצה בת זוג קבועה, רוצה את גרייס. הוא, שאף פעם לא מתכנן, אלא מתייחס אל כל יום כפי שהוא וקובע חוקים משלו תוך כדי, רוצה להיות גבר טוב יותר, אחד כזה שיוכל להיות ראוי לה. נראה ששלושה ימים ממנה לא מספיקים לו, אבל הוא יודע שזה כל מה שהוא יכול לתת לה ולקבל ממנה בשלב הזה. ובזמן הקצר שהם ביחד הוא מלמד את גרייס לחיות את חייה כרצונה ולא איך שהכתיבו אחרים.

גם גרייס, כשהיא עוזבת את לאס וגאס, עושה חשבון נפש. השפעת המפגש שלה עם קארסון גורמת לה להטיל ספק במניעים מאחורי הבחירות שלה ולהרהר אם הם באמת הרצונות שלה או כאלה שמושפעים מאחרים, וקארסון גורם לה להבין שעליה לחיות את חייה כרצונה ולא איך שהכתיבו אחרים.


קארסון וגרייס ממשיכים בחייהם, כל אחד בנפרד, אך השפעת סוף השבוע מובילה כל אחד מהם לעשות שינוי  בשיגרת חייו, והם עוברים מסע גילוי עצמי מעניין. כשהם נפגשים חמש שנים מאוחר יותר, מבט אחד זה בזה יש בכוחו להרוס את כל מה שהם עבדו והתאמצו עבורו. הקריירה היא כבר לא המיכשול שעשוי להפריד ביניהם, אלא העובדה שגרייס מאורסת לגבר אחר.

 

האם גרייס תתן מקום בחייה לאהבה שמציע קארסון?

מה עבר עליהם בחמש השנים שהיו בנפרד?

 

"סטינגר" מחולק לשלושה חלקים, ומסופר מנקודת המבט של שני הגיבורים.

החלק הראשון מתאר יומיים בווגאס.

החלק השני מתאר את השנים בהם קארסון וגרייס עוברים תהליך של צמיחה והתפתחות בקריירה, וחיים חיים נפרדים זה מזה. זה החלק שדי נמרח והתקדם באיטיות.

החלק האחרון של הספר מפגיש אותם יחד, בנסיבות יוצאות דופן, והמפגש המחודש אינו פשוט עבורם. אמנם יש ניצוצות והמשיכה קיימת אך הרבה מכשולים ניצבים בדרכם.

"סטינגר" הוא רומן רומנטי אבל לא רק. היה מעניין לעבור יחד איתם את המסע שעברו במיוחד זה של קארסון, אך אפשר היה לקצר אותו לפחות ב -30% .

הסוף צפוי.

 

לשיקולכם.ן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה