יום ראשון, 24 בינואר 2021

עדיין פועם - ג'ניפר הארטמן

עדיין פועם - ג'ניפר הארטמן

הוצאת לבבות

אוקטובר ,2021

       Still Beating by Jennifer Hartmann

              December 2020,Kindle Edition                               

  

                     

אזהרה: ספר זה מכיל נושאים שעלולים להיות רגישים עבור חלק מהקוראים
בין דפי הספר, תוכן אפל וקשה העלול לעורר טריגר ואינו מומלץ לקריאה מתחת לגיל 18.

 

קורה ודין היו "אויבים" מאז שנפגשו בתיכון. הם פשוט לא מסתדרים, ונהנים להקניט ולהתגרות אחד בשני. הם חולקים יחסי שנאה-אהבה שמרגיזים את מנדי ומתישים את קורה. לרוע המזל החיים שלהם קשורים כי דין מאורס למנדי, אחותה של קורה.

בסוף השבוע שלפני החתונה של דין ומנדי, קורה הבלתי יאומן. לאחר שחגגה את יום הולדתה של אחותה ונשארה לשתות בבר, קורה מגלה שהארנק שלה נגנב. אמצע הלילה, והיא תקועה לבד. היא  מתקשרת לדין שיבוא לחלץ אותה. ברגע שהיא במכוניתו, הם מורדמים ונחטפים על ידי מי שקורה לעצמו "השדכן" שהוא למעשה רוצח סדרתי שאוהב לחטוף, בכל פעם, נקבה וזכר, זרים אחד לשני, לכלוא אותם  ואחרי שהם מתחילים לפתח רגשות זה כלפי זה, להרוג אותם.

קורה ודין אינן חברים אבל הן כמעט קרובי משפחה.

והם ביחד בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון והם מושכים את תשומת ליבו של השדכן.

כשהם מתעוררים הם מוצאים את עצמם כבולים במרתף של מטורף. קורה ודין נאלצים לעבור התמודדות איומה במשך שלשה שבועות, וכדי לצאת ממצבם הם חייבים לשים בצד את העוינות שביניהם, לסמוך זה על זה, לשמור על שפיותם ולקוות שיצליחו להימלט. לאט לאט מתוך סבל, כאב ותקווה נרקם ביניהם קשר עמוק ובלתי צפוי, וכשהם יוצאים מהגיהנום הזה, הם צריכים להסתגל לעולם האמיתי, למציאות, והקושי העיקרי מתחיל...

 

"It was only three weeks, but it’s burned into every cell, every vein, every tainted pocket of my soul. Forever. And so is she"

 

ג'ניפר הרטמן מצליחה לתאר את הכאב, את חוסר האונים, ומצד שני היא מאזנת אותו באמצעות הקשר ההולך וגדל בין דין לקורה. היא לוקחת אותנו לרגעי השפל ולשיאים חסרי תקדים ביחסים המורכבים לא רק בין קורה ודין, אלא גם ביחס לבני המשפחה של קורה, ליחסים עם מנדי אחותה, שהיא ארוסתו, בזמן שהם נלחמים להבין, לרפא ולפרק את הזוועות והצלקות שהם נושאים מתקופתם בשבי.

 

"עדיין פועם" הוא רומן עם סיפור הישרדות לא פשוט.

למרות שהספר משווק כרומנטיקה אפלה, לא מצאתי שום דבר אפל באהבתם. כן, יש משהו רע במה שקורה להם כשהם שבויים, וכן, שניהם עוברים שינויים טראומטיים הן נפשית והן פיזית, אבל הרומנטיקה עצמה היא מסע מלא כאב לב ונסיו לריפוי. זה סיפור שלוקח אותנו למקום מייסר ומחריד, והלב נכמר כשחווים את הייאוש ,חוסר האונים והמצוקה של דין וקורה,אבל בשורה התחתונה, זהו סיפור אהבה בין שני אנשים שנחטפים ומתאהבים זה בזה בזמן שהם נאבקים להישאר בחיים ולשרוד את החזרה לחיים האמיתיים. זה סיפור מרגש, נוגע ללב ומחמם את הלב.

"Maybe love is singing her favorite song in the dark, just so she can sleep. Maybe love is giving away the shoes on your feet to help keep her warm. Maybe love is coming over in the middle of the night when the power goes out because you know she’s afraid of the dark.
And maybe love is walking away because it’s the only way she’ll find the light again.
"

 

אתם מכירים את הההרגשה הזו כשאתם מסיימים לקרוא ספר והוא ממשיך ללוות אתכם במחשבות  ימים אחר כך,ואתם שואלים את עצמכם: מה בדיוק קראתי פה?! זו הייתה ההרגשה שלי כשסיימתי את "עדיין פועם".  זהו ספר שאי אפשר להניח מהיד ואי אפשר לשכוח, עם דמויות מורכבות, ועלילה סוחפת ומרגשת.


הספר נקרא באנגלית כעותק דיגיטלי.

 


  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה