יום ראשון, 28 במרץ 2021

גיבור שלי - סמנתה יאנג

גיבור שלי - סמנתה יאנג

תרגום: תם פררו

הוצאה: כנרת זמורה-דביר

יוני 2019. 368 עמ












אלקסה הולנד מתגוררת בבוסטון ועובדת כעוזרת אישית של בניטו, צלם ידוע-שם. חייה השתנו בחודשים האחרונים, לאחר מות אמה, כשגילתה את הסוד המשפחתי הנורא ואת ההרס שאביה גרם לחיי משפחה אחרת. במשך שנים רבות האמינה אלכסה שאביה הוא גיבור. עד שהיא גילתה את האמת על עברו. מאז היא עשתה כל שביכולתה כדי לא ללכת בעקבותיו וכדי לעצב זהות משלה, נפרדת לחלוטין מהסודות הנוראים שהסתיר מפניה. היא מוציאה את אביה מחייה ומנסה לחיות את חייה למרות שהיא מרגישה שהיא חיה בצל חטאו.

 

הדבר מקבל משנה תוקף כשהיא פוגשת לראשונה את קיין קארוויי, שמגיע להצטלם לשער גליון החודש, אצל המעביד שלה. מרגע זה ואילך הדברים לא מתנהלים כמתוכנן. כשקיין מגלה את שם המשפחה של אלכסה, הוא זועם, הוא לא רוצה שום קשר אליה, הוא רוצה שהיא תתרחק ממנו. אלכסה מבקשת לדבר על כך עם קיין, להסביר לו מי היא ושהיא לא דומה לאביה, אך לרוע המזל ההחלטה האימפולסיבית שלה לא ממש מסתדרת כפי שהיא רוצה והתגובה היחידה שהיא מקבלת מקיין היא דחייה. הוא לא מעוניין כלל לקחת חלק בניסיונותיה לכפר על מעשיו של אביה, ולא מוכן לשמוע אותה. הוא גורם לכך שהיא תפוטר מעבודתה, אבל, כפי שמתברר לו, לא קל להיפטר ממנה. אלכסה לא מתכופפת ולא נשברת מתחת למשקל צרותיה, היא מתמודדת איתן. וביום שלאחר פיטוריה היא מתפרצת למשרדו של קיין ודורשת שהוא ישמע אותה, ובנוסף מבקשת ממנו להתקשר לבוס שלה שיחזיר אותה לעבודה.

אבל לקיין יש תכנית אחרת. הוא מסרב לשכוח את חטאי אביה, והוא מוצא את הדרך לגרום לאלכסה לשלם על כך. היא תתחיל לעבוד עבורו כמזכירתו האישית. למרות שהיא יודעת שהעבודה עבורו תהיה קשה, היא מסכימה כי לדעתה זו הדרך שבאמצעותה היא תגרום לו להכיר את אלכסה האמיתית. היא לא רק הולנד. היא אלכסה.

קיין, גבר רב עוצמה, הוא רווק אלפא דומיננטי, איש עסקים בעל השפעה, שאפתן וחסר רחמים,שבנה את עצמו מאפס בעשר אצבעותיו. למרות ההיסטוריה המשפחתית הכואבת, לא הוא ולא אלכסה לקחו בחשבון את המשיכה העזה ביניהם. אהבה ושנאה מעולם לא נראו כל כך לוהטים. הם לא מצליחים לשהות באותו חדר מבלי שזיקוקים יתפוצצו, וקיין שרק רוצה לשנוא את אלכסה, ועושה כל מה שביכולתו כדי להקשות על חייה, נמשך אליה, ומבין שזה יהיה הרבה יותר קשה ממה חשב.

לקסי נחושה באותה מידה להגיע אליו ולהראות לו שהיא שונה ממשפחתה. היא מאמינה שהיא תוכל לשבור את החומות שלו . לעומת זאת, קיין נחוש באותה מידה להיאחז בארועי העבר כמגן מפניה. בנחישותו לגרום לה לשנוא אותו, הוא דוחף אותה עד קצה גבול סבלנותה ומחכה לרגע שבו תקום ותלך, אבל מעשיו רק מקרבים אותם אחד לשני, וכנגד כל הסיכויים הם מקבלים החלטה לנהל מערכת יחסים מינית, ללא מחוייבות לעתיד.

אהבתי את ההתלבטויות שלהם. בין אי הנוחות הברורה שלו, הניצחונות הקטנים שלה, התברר שלמרות מטרותיהם הסותרות בסופו של דבר היה להם משהו מעבר לכאבי העבר. ו....המתח המיני ביניהם היה כל כך חזק, חם, סקסי, ולוהט כמו כל דבר אחר בספר הזה.

הגיבורה הייתה חכמה, חרוצה, חזקה, עקשנית, מלאת שנינות וחצופה, בטוחה בעצמה. היא יודעת מה היא רוצה והיא לא מפחדת להגיד את דעתה או ללכת על זה.

הגיבור היה המנכ"ל הרווק הנאה, הכריזמטי והמבוקש, עשיר, רכושני שנושא סוד עצום שגורם לו לבנות חומות כל כך גבוהות שאף אחד לא מצליח לחדור דרכן. אבל  מתחת לחיצוניות הנוקשה מסתתר איש מדהים, איכפתי ועדין.

אהבתי את המתח המיני שלהם, אהבתי את האנרגיה ביניהם, בין אם הם נלחמו מילולית או "הסתבכו" בין הסדינים, כל ארוע שהם חלקו היה תענוג לקרוא ואהבתי איך מערכת היחסים ביניהם התקדמה לאט והרגישה אמיתית.

 

הייתי מרחיקה לכת ואומרת שזה אחד הרומנים הרומנטיים הטובים שקראתי. 

כתוב היטב, מסקרן, סוחף, סקסי, ממכר ורומנטי. כל הניואנסים של הרגשות, כל מבט, כל מחווה, כל פעולה, תוארו בצורה מושלמת.

אם אתם חובבי סמנתה יאנג, אני יכולה להבטיח לכם שתאהבו את הרומן הזה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה