יום רביעי, 2 במרץ 2022

ספק סביר – וויטני ג'י

ספק סביר (חלקים 1-3 ) – וויטני ג'י

תרגום: עמית פרדס

הוצאת בוקטיק

יולי 2017. 364 עמודים




 

 








*נקרא בשפת המקור- אנגלית.


"ספק סביר" הוא רומן רומנטי אירוטי שמספר את סיפורו של אנדרו המילטון, או בקיצור ת'רו,  עורך דין לוהט, שחצן,  שנון ועשיר עם פה מלוכלך ואפס סובלנות לשקרים שאין לו עניין במערכות יחסים מעבר ל-:

ארוחת ערב אחת.

לילה אחד.

פעם אחת

מדובר אך ורק בסקס מזדמן. לא פחות. לא יותר. בלי שמות, בלי סיבוכים ובעיקר בלי שקרים.

 

נשמע כמו תוכנית טובה עבור רווק,לא?

אלא שתכניות לחוד ומציאות לחוד,כי יש מישהי שגורמת לו לתהות אם החוקים האלה נועדו להפרה.

 

אוברי אוורהרט, הלא היא אליסה, היא סטודנטית בת 22 במכינה למשפטים שחולמת להיות בלרינה, מאוכזבת מהוריה העסוקים תמיד, שלימודי בלט כמקצוע לחיים הם מחוץ לתחום מבחינתם, ומוכנים לשלם את שכר הלימוד שלה רק אם היא תלמד משפטים.

אנדרו ואוברי נפגשים באמצעות אתר מקוון המיועד לעורכי דין, תחת שמות מזויפים. הוא מחפש באתר בת זוג ללילה והיא משתמשת באתר כדי לקבל עזרה בעבודות בית הספר שעליה להגיש, ולשם כך מעמידה פנים שהיא עו"ד מוסמכת בת 27. הקשר ביניהם נמשך כבר יותר מ-6 חודשים, ומשיחות בצ'אט הם עוברים להודעות טקסט פלרטטניות או למייל ומשם לשיחות טלפון ליליות, מלאות רמיזות מיניות. הם עדיין לא רואים אחד את השני אבל אנדרו משתוקק להיפגש איתה פנים אל פנים והיא מתחמקת למרות שהוא מקשה עליה מאד.

כאשר אוברי מגיעה להתראיין למישרת התמחות במשרד של אנדרו, הוא מגלה את ההונאה שלה. הוא מבין שהוא היה בקשר טלפוני עם אישה שצעירה ממנו ב-10 שנים, ושהיא עדיין לא עורכת דין. הכל משתנה והופך לבעייתי. ניצוצות עפים, גבולות נבדקים וסטנדרטים כפולים מיושמים.

 

למרות שהוא יודע שהיא שיקרה, אנדרו המילטון לא מצליח לעמוד בפני אוברי ומתחילה ביניהם מערכת יחסים סקסית לוהטת, ולקוראים ניתנת הזדמנות להכיר פן סמוי באופיו של אנדרו ולהבין שאנדרו הוא לא מה שהוא נראה, ואוברי הרבה יותר בוגרת מגילה הביולוגי.


אוברי מתאהבת באנדרו והתנהגותו מובילה אותה להכניס אותו לראש הרשימה של גברים חסרי רגישות.היא אמנם חזקה, חכמה, שנונה, אמיצה ונלהבת, אך הרגש כלפיו גורם לה להתקרב ולהתרחק ממנו בו זמנית. ולמרות זאת היא נלחמת על מה שהיא רוצה, ובסופו של דבר הולכת בעקבות החלום שלה, ובועטת בכל המוסכמות ובכל המכשולים.

ללא ספק, אוברי היא השידוך המושלם עבור אנדרו.

 

"ספק סביר" מחולק ל-3 חלקים. כל אחד מהחלקים מסתיים בטוויסט ובגילוי מסקרן שגרם לי למהר ולהמשיך אל החלק הבא.

כל פרק מתחיל בטרמינולוגיה משפטית המקבילה למצב מערכת היחסים של אנדרו ואוברי. למשל, "מצוקה רגשית", "עדת שקר", "חקירה צולבת", "מבוי סתום" וכד', העלילה מסופרת משתי נקודות המבט שלהם בפרקים מתחלפים. יש שימוש בשפה בוטה, אך יש גם דיאלוגים שנונים ומלאי הומור.

 

 

"ספק סביר" הוא רומן לוהט ומצחיק על גבר עשיר וחצוף שפוגש יריבה רצינית, שהולכת ללמד אותו כמה דברים על אהבהספר כייפי קליל וזורם שאי אפשר להניח מהיד, מתחילתו ועד סופו.


  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה