יום שישי, 21 ביולי 2023

כמעט טוב מאד - טל בדיחי

כמעט טוב מאד - טל בדיחי

הוצאה:  שתים הוצאה לאור

יוני 2023 . 314 עמ'  











סיפור נוגע ללב, על מירב, רווקה דתיה בת 30+ , חכמה ומוכשרת, שחיה כבר כמה שנים טובות בתל אביב, מחפשת אהבה,מחפשת זוגיות ,  ולא מצליחה למצוא את האחד...

היא פוגשת את איתמר, בחור נבון ומוצלח, עם לב רחב וחם, שהתפטר ממקום עבודתו כדי לנסות להריץ את פרויקט היזמות עליו הוא חולם שנים. הדרך שלו להצלחה לא פשוטה ולא קלה, מאחוריו הרבה מערכות יחסים שהתאדו, ראיונות שנכשלו והתקפי חרדה שגורמים לו לברוח.

כשמירב מקבלת הודעת סמס בשעת לילה מאוחרת מאיתמר הוא מזכיר לה את פגישתם לפני שנים בהודו. משהו בו מוצא חן בעיניה אך כהרגלה היא מחפשת את ה" למה הוא לא".

היא לא מעיזה להאמין שעם איתמר זה יעבוד.

כשאחותה הצעירה עומדת להתחתן, אימא שלה מעלה הילוך ומנסה לשדך לה בחורים. ואם לא די בהתמודדות הנפשית עם החתונה הממשמשת וקרבה, השעון הביולוגי מתקתק ובביקור אצל הגינקולוג היא מגלה שיש לה בעיית פוריות.

 

מה יעלה בגורל יחסיהם של מירב ואיתמר?

האם הם ימצאו את הדרך אחד אל השני?

 

"כמעט טוב מאד" הוא ספר שמספר בכנות, ברגישות, בהומור ובאומץ סיפור על אהבה שאכזבה, על צעירים מהמיגזר הדתי "לייט" שעברו את גיל הנישואים המקובל במיגזר, ועדיין מחפשים ולא אמרו נואש.

הרבה שאלות ומחשבות מציפות את חייה של מירב, כמו גם של איתמר, וגוררות אותה ואותו להתעסק  בעצמם, כל אחד בנפרד, וגם ביחד. היא  כאישה וכאדם, והוא כמי שנחשב לחכם ומצליחן. הקורא נחשף להתלבטויות, לחששות, ולפחדים של מירב שמגיעה מבית דתי, אך לא חשה דתייה כבני משפחתה, ולאלה של איתמר שמתחיל לפקפק ביכולותיו המקצועיות, ובאפשרות שסיפור ההצלחה שלו בעבר אכן היה יוצא דופן והאם הוא יחזור על עצמו שנים אחרי.

הספר כתוב משתי נקודות מבט, זו של איתמר וזו של מירב, לסירוגין.

יש לספר הזה כל כך הרבה קסם ורוך. הוא נוגע ללב, קולח, בועט, מעורר מחשבה על זוגיות ועל בדידות  בעולם שרובנו זרים לו.

זה סיפור של תקווה ואהבה שהדגיש נושאים אמיתיים באופן אותנטי וגרם לי לצחוק ולהזיל דמעה במידה הנכונה.

נקרא בנשימה עצורה מתחילתו ועד סופו

ממליצה עליו בחום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה