יום שישי, 23 בפברואר 2024

מחוץ לקמפוס 1 – העסקה – אל קנדי

מחוץ לקמפוס 1 – העסקה – אל קנדי

תרגום: דנה זייברט טל

הוצאת אהבות

דצמבר 2017. 400 עמודים מודפסים

 


 

הספר הראשון בסידרת "מחוץ לקמפוס".

זהו סיפורם של גארט והאנה.

לגארט גרהם, נסיך הקמפוס, אין שום בעיה עם פופולאריות ותשומת לב. הוא זכר אלפא, אבל הוא גם ג'נטלמן. הוא מאמין בהסכמה, והוא בעיקר מכבד נשים, ואכפת לו מהחברים שלו. הוא הקפטן של קבוצת הוקי יוקרתית בקולג', אבל יש לו בעיה עם ציונים.  חלום חייו להיות שחקן הוקי מקצועי נמצא בסכנה. מצב הלימודים הרעוע שלו מאיים על עתידו כספורטאי לאחר שנכשל בקורס פילוסופיה. יש לו הזדמנות לתקן את הציון במועד ב' אך ברור לו שאין מצב שהוא יצליח לעשות את זה לבד, וכדי לשמור על מקומו בנבחרת, הוא צריך לקחת שיעורים פרטיים.

האנה וולס חכמה, מוכשרת ויודעת מה היא שווה. היא תלמידת מילגה מצטיינת בחוג למוסיקה, שמשתתפת באותו קורס פילוסופיה, והיא היחידה שקיבל ציון 100 בבחינת הגמר. כשגארט מגלה את זה, הוא מבקש את עזרתה. היא מסרבת. אבל גארט לא הגיע לאן שהגיע, ללא עקשנותו. הוא לא מוותר, ובסופו של דבר היא  עומדת לעשות איתו עסקה, עם הילד הרע של הקולג'.

 

בכל הקשור לסקס האנה סוחבת מטען כבד. היא גם ממש לא בעניין של ספורטאים לכן זה כל כך מפתיע כשהיא נדלקת על ג'סטין שחקן הפוטבול. הבעיה של האנה שהיא לא יודעת איך לגרום לו לראות אותה, איך למשוך את תשומת ליבו. בתמורה לעזרה בקידום מצבה החברתי, האנה מסכימה לעזור לגארט לשפר את ציוניו. הוא יזייף אהבה והיא תלמד אותו

אלא שאחרי נשיקה מפתיעה אחת, שהובילה לסקס הכי טוב שהיה להם בחיים, גארט מבין ששום דבר בסיפור הזה, איננו מזויף. עכשיו הוא רק צריך לשכנע את האנה שהבחור שהיא רוצה בו, הוא בעצם - הוא.

 

גולת הכותרת של הסיפור הזה היא בהחלט האינטראקציה והכימיה בין האנה לגארט. היה מקסים לראות איך הם החליפו לאט לאט את הידידות, למדו לחבב אחד את השני, עד שהאהבה התדפקה על דלתם.

להאנה וגארט, יש את העבר האפל שלהם ואת מטרותיהם בחיים. הדמויות בנויות היטב, המונולוגים הפנימיים שלהם, והשיחות על רגשותיהם מחברים את הקורא אליהם. הם איתגרו זה את זה ותמכו זה בזה וגם כשהם כעסו אחד על השני וצעקו, הם עשו זאת בהרבה כבוד אחד כלפי השני. 

לכל אחד מהגיבורים יש את הסיפור שלו מעבר לרומנטיקה. לגארט יש טראומה הקשורה בהתעללות במשפחה, הבעיות כקפטן של הנבחרת, הלימודים שלו. להאנה יש קונפליקטים הקשורים לבן זוגה לדואט לקראת ההופעה שתקבע את גורל לימודיה, יש לה בעיות כלכליות, וסיפור אישי לא פשוט, הצורך להתגבר על שאריות הטראומה המינית בגופה ובנפשה.

 

העלילה פשוטה, מאד דינמית, זורמת וסוחפת ומסופרת משתי נקודות מבט ,של האנה וגארט. זה "סיפור מכללה". יש הרבה מסיבות, יש שתיית אלכוהול, שיחות על איך זה ישפיע על הלימודים ועל החשיבות של להגיע הביתה בשלום. ישנם משחקים, מבחנים, פרויקטים, מפגשי לימוד וכל מיני דברים אחרים שהם חלקים מרכזיים בחוויית המכללה. יש הרבה קלישאות האופייניות לז'אנר וקו העלילה היה די צפוי,  ועדיין, יש ב"העסקה" כמה נושאים רציניים מאד.

לפעמים צריך ספר נחמד כדי לברוח מהעולם, והספר הזה הוא אחד מאותם ספרים שמזמינים פשוט לשבת וליהנות מהקריאה. לכן, אם אתם מחפשים רומנטיקה סקסית וקלילה, מחממת לב ושנונה, עם מנה קטנה של עומק , הספר הזה בשבילכם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה