יום ראשון, 16 בפברואר 2020

קסם חדי הקרן 2- משב רוח וכשוף השמים - דייזי מדואוז

קסם חדי הקרן 2- משב רוח וכשוף השמים - דייזי מדואוז
מאנגלית: חגי ברקת
הוצא’ דני ספרים בע”מ. 2020.
מספר עמודים: 96





















זהו הספר השני מתוך ארבעה ספרים בסדרת “קסם חדי הקרן “ שמפגיש אותנו שוב עם איישה ואמילי מהספר הראשון . הן חוזרות לעמק הקסום, בה נמצאת ממלכת חדי הקרן הקסומה, ומלכתם אורורה.

כולם שמחים לבוא הבנות. חדי הקרן מתארגנים ומצפים לתחרות עפיפונים, אבל העפיפונים לא מצליחים להמריא. מתברר שהתליון הקסום של חד הקרן "משב רוח " חסר. "משב רוח" היא חד הקרן שתפקידה לוודא שהאוויר בעמק המכושף יהיה טרי ונקי. היא אוהבת להשתמש בקסם שלה כדי ליצור רוח קלילה, כך שחבריה יוכלו להטיס את העפיפונים שלהם. אבל התליון שלה נגנב על ידי סלינה, חדת קרן מרושעת שמוכנה לעשות הכל כדי לשלוט בעמק המכושף. והאויר הפך סמיך ומאובק ובעמק המכושף שרר זיהום אויר כבד.

המלכה אורורה פונה אל איישה ואמילי בבקשת עזרה כדי להחזיר את התליון ואת השמחה לעמק.

סלינה גורמת לטורנדו נוראי, והבנות נסחפות לתוך הרפתקה מדהימה בממלכה הקסומה, אך למרבה המזל איישה ואמילי שמתנדבות לעזור לחדי- הקרן מצילות את היום בעזרת "משב רוח" וכמה יצורים קסומים אחרים של העמק המכושף כמו עוף החול= הפיניקס,  והוב הגובלין.

גם הספר הנוכחי, פותח בהקדמה מאוירת, מלווה הסברים מילוליים קצרים להכרת גבורות הספור ,איישה ואמילי, וחדי הקרן המלווים את הסידרה, כולל איורים בשחור לבן המתארים את בקתת האשר, הארמון והעמק המכושף. לאורך הסיפור ישנם איורים ברורים ופשוטים שמלוים את הטקסט .

הסיפור כתוב באותיות גדולות – אידיאלי לקוראים.ות הצעירים.ות בראשית קריאה – והסיפור כתוב בשפה קלה ונגישה

“קסם חדי הקרן” היא סידרת ספרים של קבוצת סופרים שעובדים תחת השם הבדוי דייזי מדואוז. הקבוצה כתבה סדרות רבות של רבי מכר לצעירים.

הספר השני בסידרה , "משב רוח וכשוף השמים" חוזר על אותה נוסחתיות מבחינת המבנה והעלילה שהיו בספר הראשון. חשוב לציין שזה לא גורע מהיותו סיפור מקסים על עולם סודי ,קסום, דמיוני, עם מסר חיובי נהדר על חברות.

ספר משעשע וכייפי לנערות צעירות בראשית קריאה, ולכל מי שאוהב חדי קרן והרפתקאות קסומות.

מתאים לגילאי 7 ואילך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה