יום חמישי, 27 בפברואר 2020

אני רוצה להיות שוטר- אנדו טווין

אני רוצה להיות שוטר- אנדו טווין
איורים:לוסי מ.ג'ורג'
מאנגלית: חגי ברקת
הוצא' דני ספרים בע"מ
שנת 2020. 24 עמ'





רוב הילדים רוצים להיות שוטרים בשלב כלשהוא בילדותם. רובם חושבים שהתפקיד של השוטר מגניב, למרות שלא בטוח שהם יודעים מה בדיוק השוטרים עושים.


הספר “אני רוצה להיות שוטר” מספר על רוברט השוטר. תוך כדי הסיפור  נחשפים הקוראים הצעירים לפרטים שמאפיינים את עבודת השוטר. אבל לפני הכל נותנים סימנים שמזהים את  התלבושת של רוברט שמבדילה אותו מהלבוש של האנשים שאינם שוטרים. לרוברט יש יום עבודה ארוך ואנחנו זוכים לעקוב אחריו לאורך היום. בין היתר לעבודת הצוות שלו עם אמילי השוטרת, למשימות שהשוטרים מקבלים כל יום בתחילת המשמרת, ולאירועים  ביריד המקומי אליו נשלחו רוברט ואמילי במשימתם היום, שם הם עוזרים לחלץ רכב מהבוץ, ולמצוא את הוריו של אלכס, ילד קטן שאיבד אותם.

האיורים צבעוניים  פשוטים וברורים, מלאי חיים ועליזים והטקסט כתוב ברמה סיפורית המכילה פרטי מידע ראשוניים,שפונה  לילדים בגובה העיניים.

אהבתי שהספר נייטרלי מבחינה מיגדרית.

כמו כן, בסוף הספר ניתן הסבר מלווה באיורים על מה עוד עושים שוטרים: מכוונים את התנועה, מלמדים ילדים על בטיחות וגם תמונת שוטר המפרטת איזה ציוד צריך השוטר כשהוא במשמרת.

ספר חביב לגיל הרך שיכול להוביל לשיחה על כמה חשוב להיות שוטר בקהילה.

אני רוצה להיות שוטר” מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג’ורג’, בהוצאת “דני ספרים”  הוא ספר לילדים בסדרת “אני רוצה להיות”.

ספרים נוספים בסדרה: אני רוצה להיות כבאי, אני רוצה להיות אסטרונאוט, אני רוצה להיות רופאה.


לגילאי 3-6.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה