יום חמישי, 13 באוגוסט 2020

דאר דרקונים – אמה יארלט

דאר דרקונים – אמה יארלט

איורים: אמה יארלט

תרגום מאנגלית : יעל קליפר

הוצאת שוקן

2020.









יום אחד אלכס הקטן מוצא דרקון תינוק שמתחבא בארון שמתחת למדרגות. הוא יודע שדרקונים יכולים לנשוף אש והוא חושש שהדרקון יבעיר את הבית ולכן הוא כותב מכתב למכבי האש לשאול אותם מה עליו לעשות. אלכס גם  רוצה לדעת מה הדרקון צריך לאכול אז הוא כותב מכתב לקצב, בנוסף הוא צריך לדעת אילו תנאי מחיה מתאימים לדרקון, ולכן הוא כותב מכתב לאגודה העולמית לרוחת חיות הבר.

אלכס מקבל מכתבי תשובה מכל מי שהוא כתב אליו. אך הוא גם מקבל מכתב תלונה ואזהרה מעורך דין, שבעקבותיו הוא שולח מכתב לחברתו הטובה הילרי.

 אילו תשובות אלכס קבל?

מדוע הוא קבל מכתב מעורך דין?

ולמי הוא שלח את המכתב החמישי?

אם אתם סקרנים לדעת , אני מזמינה אתכם לקרוא את הספר!

 

"דאר דרקונים" הוא ספר מתוק  שמסופר ונכתב בקולו של  אלכס הצעיר. הספר מאפשר לילדים לקרוא את הסיפור, ובנוסף הוא גורם להם להיות פעילים תוך כדי הקריאה כי עליהם לפתוח חמשה מכתבים מאנשים שונים. (שימו לב במיוחד לשמות האנשים שכותבים מכתבי תשובה אל אלכס, לרוב הם כוללים משחק מילים חכם).

 

זהו סיפור אינטראקטיבי כייפי, מקסים ומלא חוכמה על התכתבות ותקשורת שאינם אלקטרוניים.

סיפור על חברות וגם על בקשת עזרה כשאתה זקוק עצות, כדי ללמוד מה לעשות ואיך לעשות את הטוב ביותר עבור בעלי החיים שבטיפולך, ובעיקר משתף בתובנה,  שצריך לתת לבעלי החיים לחיות בסביבתם הטבעית.

האיורים מענגים ובהחלט מושכים את העין, והמעטפות המקסימות מעוצבות כל אחת באופן אחר.

 

הספר מתאים לגילאי הגן וראשית קריאה אך מומלץ להרחיק מפעוטות, כדי שלא יקרעו או יאבדו את המכתבים שכדי לקרוא אותם להסירם מתוך המעטפה.

 מומלץ מאד!

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה