יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

סקנדל - ל׳ ג׳יי שן (ליהי שן)

סקנדל - ל׳ ג׳יי שן (ליהי שן)

מתוך הסידרה "חטאיו של הקדוש"

תרגום: אמירה פישר

הוצאת כנרת זמורה-דביר

2019.

Scandalous-(Sinners of Saint #3) - by L.J. Shen

"סקנדל" הוא סיפור מורכב, מרתק ומעורר מחשבה שמתגנב בצעדים קטנים ובשקט אל הלב.

כשהתגלגל לידי עותק של הספר באנגלית והבנתי שהוא חלק מסידרה אבל לא הספר הראשון בה, לא ידעתי אם הוא קשור או לא לקודמים לו. אמרתי לעצמי מה יכול להיות...חום יולי-אוגוסט, קורונה, ואין חשק למשהו כבד ורציני, תתחילי ותחליטי במהלך הקריאה אם להמשיך או לנטוש.

אז קודם כל, אפשר להתייחס אל הספר כעומד בפני עצמו. לא הרגשתי שחסר משהו כדי להבין מה קורה או את הדמויות והסיפור שלהן.

שנית, עברו מספר שעות מאז שקראתי אותו ואני עדיין חושבת עליו. על הדמויות הראשיות. כולן שבורות. כולן כמהות למשהו,  ותוך קריאה, הגעגוע והכאב שלהן הפך להיות שלי.

מערכות היחסים בין דמויות היו לא שגרתיות, לחלוטין לא מושלמות, ממש כמו בחיים האמיתיים. בלגן ללא פילטרים. 


לא בוחרים במי להתאהב. לא בוחרים את מי לאהוב.


אדי ואן דר זי  בודדה, נואשת, בקושי מצליחה לשמור את ראשה מעל המים, תקועה בין אם נזקקת וחסרת אונים לבין אב מרושע וכוחני, אך היא בעלת חוסן נפשי, נמרצת, חזקה, ושובת לב.

טרנט רקסרוט לא מאמין בעניני הלב והוא לא מבטיח לבבות ופרחים. הוא קר ומחושב, שתקן, משפחתי, נאמן, סבלני אך מורכב.

מהרגע הראשון שהם נפגשו העולם הפסיק להתקיים, ואי אפשר היה לעזוב את טרנט ואדי ואת החוויות משנות חיים שהם עברו. לשניהם היה הרבה מה להפסיד בכך שהם היו ביחד, ושניהם נלחמו על משהו גדול יותר מעצמם.

טרנט היה דמות מדהימה ומסקרנת. רחוק מלהיות מושלם הוא היה הגיבור השקט אך המסוכן. האופן שבו הוא תפעל את כל הסובבים אותו היה מעניין. אהבתי איך הוא חשף לאט לאט חלקים מעצמו, והוקסמתי מכל מהלך שהוא עשה, מכל מילה שהוא דיבר. ואם מוסיפים לזה את העובדה שהוא אב יחידני, חתיך הורס ועשיר, איך לא ליפול שדודה...

מצבה של אדי שבר את לבי, אבל הנחישות וכוח הרצון האיתן שלה הפכו אותה לדמות נפלאה ובת זוג מושלמת לטרנט. היא הייתה שבורה ופגומה כמוהו. אבל למרות שהייתה צעירה ממנו בשנים רבות,היא הייתה בוגרת לגילה  בהרבה מובנים. הנאמנות שלה והרצון העז לגונן על החלש, המיניות שלה, והגישה הישירה הפכו אותה לדמות שרק רציתי לעטוף. 

אדי וטרנט,  שתי הנשמות השבורות מוצאות את הדרך אחת אל השניה, והקשר שלהם חי ובועט והכימיה המינית ביניהם אינה ניתנת להכחשה.

ליי שן העניקה לטרנט את האישה המושלמת להתאהב בה. אף אישה אחרת לא הייתה יכולה לגעת בליבו ולהעיר בו רגשות כאלה שישנו אותו . נראה שהוא חיכה לאדי כל חייו. ומהרגע הראשון שנפגשו הוא הרגיש ששום דבר,לא יהיה לעולם אותו דבר.


אתם יודעים מה אומרים על מים שקטים, נכון?

ו...לונה. איך אפשר שלא להתאהב בה?


חובבי הרומנטיקה… "סקנדל" כתוב היטב, סקסי, שובר לב ומחמם את הלב.

הוא ספר ממכר, וזה הספר בסדרה בשבילכם!

תהנו♥♥♥


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה