יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

עד החתונה – צופית שוהם

עד החתונה –  צופית שוהם

הוצאה ePublish
מאי 2020. 234 עמ'

נקרא כספר דיגיטלי באתר אינדיבוק .


































"עד החתונה" הוא רומן המגולל את חוויותיה של שירה, גיבורת הסיפור, רואת חשבון תל-אביבית בת 32 שהיתה בקשר זוגי עם גידי במשך שבע השנים האחרונות. 

כשהיא מבקשת למסד את מערכת היחסים ביניהם מקבל גידי רגליים קרות ועוזב עוד באותו היום. 

שירה ההמומה הופכת לרווקה והחיים שהיא הכירה עד אותו יום התהפכו עליה בגדול.

בפאב הקרוב לדירתה היא משתכרת עד אובדן חושים ומסיימת את הלילה עם איתי, הברמן.

די מהר היא מתאוששת משברון הלב ונרקמת בינה ובין איתי מערכת יחסים עדינה ואוהבת ושירה מבינה שמה שהיה בינה ובין גידי לא היה הדבר האמיתי,  והדברים  לא עבדו ביניהם כמו שצריך.

דווקא כשנדמה שהיא עולה על המסלול הנכון ומוצאת זוגיות יפה, היא ניצבת מול הפתעה שהופכת לה את החיים. בנוסף, לכל אחד ממכריה ומבני משפחתה יש דעה, אותה הוא מנדב אם התבקש או לא, ובמיוחד אחותה הבכורה שמתערבת ובוחשת בחייה מאחורי גבה. החיים של שירה נכנסים לסחרור כאשר בעיות ותסכולים מלווים אותה על כל צעד ושעל.

אז מה קרה לשירה?

ומה הסיפור של איתי?

הצטרפו למסעה של שירה, וגלו האם בסוף היא תמצא את השקט והמנוחה להם היא כל כך מייחלת.

 

"עד החתונה" הוא ספר ביכורים קצר יחסית, ולעיתים מורגש ככזה. הוא כתוב בסגנון פשוט וקליל , מסופר בגוף שלישי. הקריאה זורמת, אך לא תמיד ממוקדת ויש תאורים הקשורים בדמויות המשנה שלדעתי היו מיותרים. במהלך הסיפור היתה חזרתיות מיותרת על עובדות שכבר היו ידועות לקורא,  אך יחד עם זאת התעוררה סקרנותי ורציתי לראות אם מה שאני צופה עומד לקרות בהמשך.

"עד החתונה"  הוא סיפור על אנשים, על מערכות יחסים, על אהבה, זוגיות ופרידה.  יש בו תובנות, התלבטויות, סודות  ושקרים. אך מעל הכל הוא חושף את עולם הפנויים והפנויות, את השפעת החברים והמשפחה על חיינו, ואין ספק שיש בו אוטנטיות, כי הוא מתאר חוויות שעוברים לא מעט מהצעירים והצעירות בימינו.


לשיקולכם!






 

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה