יום ראשון, 28 בינואר 2024

גנבת – ג'ולי ויינס

 גנבת – ג'ולי ויינס

סידרת אנשי ההרים הפראיים

תרגום: אסנת חזן

הוצאת סקרלט

ינואר 2024. 320 עמודים


"גנבת" הוא הספר השלישי בסדרת אנשי ההרים הפראיים מאת ג'ולי וינס. קדמו לו שני ספרים ולמרות שלוקחות בו חלק מהדמויות מהספרים הקודמים, ניתן לקרוא אותו כספר בפני עצמו.

יש בספר רומנטיקה, הרפתקות ומתח, נופים מטריפים של סקוטלנד ואיסלנד, והחיים בארה"ב הסואנת לעומת השקט ברמות הסקוטיות.

רורי, אחותה למחצה של אליז, חיה בארה"ב. היא מגיעה לחופשה בסקוטלנד, לבקר את אחותה ואת ידידה מקס. היא מנשקת בטעות את מדוק, מתוך מחשבה שזה מקס. היא לא יודעת שלמקס אח תאום!

מקס רואה את הנשיקה, כועס על מדוק ונעלם.

הנשיקה הזו מדליקה ניצוצות בין רורי ומדוק והקשר נולד. במשך חלק גדול מהסיפור, רורי נלחמת ברגשותיה הגוברים כלפי מדוק, ומדוק מסתיר את רגשותיו הגוברים כדי לא להפחיד אותה. הם מנסים להתעלם "מהפיל שבחדר", נלחמים במה שברור שנועד להיות, עם תירוצים כמו המרחק הג"ג, ההיסטוריה בין שני האחים,  אך הכימיה ביניהם רוחשת כמו גחלים, וכשרגע אחד הופך בהדרגה למשהו נוסף, אף אחד מהם לא יכול להכחיש שהרגשות שלהם גדלים, בין אם הם אוהבים את זה ובין אם לא. רורי מבינה שהיא נמשכת למדוק והיא מחליטה לחיות את הרגע עם הסקוטי הלוהט. הם הופכים לחברים עם הטבות.

 

מדוק, הסקוטי גבה הקומה והשרירי, הוא טייס חילוץ הרים שמנסה נואשות לתקן מערכת יחסים "שבורה" עם אחיו התאום. הוא גבר אלפא, דומיננטי, סקסי, מגן ומגונן, בעל לב מלא באהבה והבנה. הוא מנסה להתגבר על תחושת האשמה על כך ששוב "דרך לאחיו על אצבעות הרגליים" ולתקן את מערכת היחסים שלהם. הוא מתאהב ברורי כפי שלא קרה לו מעולם.

 

רורי היא גיבורה חזקה חוצפנית ונמרצת, שלא מפחדת להגיד מה היא רוצה או חושבת. אין לה ענין במערכות יחסים בהתחשב בכך שאמה ואביה החורג לא סיפקו את הדוגמה הטובה ביותר לכך. החיים שלה אף פעם לא היו קלים. היא גדלה עם אמא דכאונית, אב חורג שבורח וחוזר ואחות מפורסמת. למרות הקושי היא לא עושה שום דבר כדי להשתחרר מהטיפול באמה התלותית וממשיכה לעשות ככל יכולתה כדי לפרנס את שתיהן, אבל החלטה אחת היא קבלה. היא לא תהיה כמו אמא שלה שמחכה לבעלה שנעלם כל פעם מחדש. היא לא תפתח את ליבה לאהבה.

באופן מסתורי מיליון דולר נכנסים לחשבון הבנק שלה ורורי יחד עם מדוק מנסים לפתור את התעלומה. היא מחפשת רמזים, עוקבת אחרי קצה חוט, ועוברת ארוע מסכן חיים.

האם האחים יתקנו את מערכת היחסים שלהם?

האם רורי תוכל אי פעם לצאת מבית אמה ולחיות את חייה במקום לטפל בה?

האם רורי ומדוק יסתפקו ברגעים גנובים?


"גנבת" הוא רומן רומנטי סקסי, די סתמי וצפוי שמסופר בגוף ראשון מנקודת המבט של רורי ושל מדוק. יש בעלילה  חום, דרמה וכאוס, קשרים משפחתיים וסיפור אהבה לוהט, שיתאים לקריאה קלילה בחופשה או על שפת הבריכה/ים.

 

לשיקולכם.ן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה