יום חמישי, 12 בדצמבר 2019

קסם חדי הקרן 1 – זהר שחר מצילה את הקיץ – דייזי מדואוז

קסם חדי הקרן 1 – זהר שחר מצילה את הקיץ – דייזי מדואוז
מאנגלית: חגי ברקת
הוצא' דני ספרים בע"מ. 2019. 96  עמ' מודפסים


























"קסם חדי הקרן" היא סידרת ספרים חדשה של קבוצת סופרים שעובדים תחת השם הבדוי דייזי מדואוז. הקבוצה כתבה סדרות רבות של רבי מכר לצעירים. בעברית תורגמה סידרת הספרים  "הקשת הקסומה".

זהו הספר הראשון מתוך ארבעה בסדרת "קסם חדי הקרן ".

הספר הראשון בסידרה מספר על עיישה והוריה שעוברים לגור בקוטג' קסום, שנקרא " בִּקְתַּת הָאֹשֶׁר " שם מסתתרים סודות בעליית הגג. עד מהרה עאישה וחברתה החדשה אמילי, נסחפות לתוך הרפתקה מדהימה בממלכת חדי הקרן הקסומה של עמק מכושף עליו מולכת בחביבות מלכה יפהפיה, אורורה.  מתברר שחדי-הקרן בצרה, וסכנה מרחפת על העמק, כשסלינה, חדת קרן מרושעת מנסה לגנוב את כס המלוכה ומאיימת לבטל את הקיץ ולהטיל כישוף של חורף תמידי על הממלכה. יושבי העמק ומלכתם זקוקים לעזרת הבנות כדי להשיב את השקט והשלווה לעמק היפה.
האם הבנות וידידיהן חדי-הקרן החדשים יכולים למצוא דרך להציל את הממלכה?

מכיוון שזה הספר הראשון בסידרת "קסם חדי הקרן", הוא נפתח בהקדמה, שעושה לקורא היכרות עם גבורות הספר ,איישה שאוהבת יותר מכל ספורט, ואמילי,שאוהבת מדעים. הוא מכיר לנו את חדי הקרן: זהר השחר, משב רוח, נצן פרח, קצף גלים, ומוסיף איורים המתארים את בקתת האשר, הארמון והעמק המכושף.

סיפור חמוד, על מסע קסום בעל עלילה שקופה למדי. המון פרטים שילדות צעירות אוהבות כמו חדי קרן זוהרים בצבעים ססגוניים, ניצוצות, גובלינים, דרקונים מעופפים ועוד.  העלילה כתובה במשפטים פשוטים וקלים לקריאה. 
הבנות עוברות הרפתקה מרתקת ומלאת קסם ומתוודעות לכוחות מיוחדים. את הסיפור מלווים איורים פשוטים בשחור לבן שמסייעים לדמיון. זה ספר שמתאים לקוראים/ות שעוברים/ות מספרי תמונה לספרי קריאה, וכספר ראשון בסידרה הוא יוצק יסודות להמשכים שיבואו...

ספר משעשע וכייפי לנערות צעירות בראשית קריאה.

מושלם  לילדות בנות 6-8, כיתה א-ב,  חובבות פיות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה