יום חמישי, 30 ביולי 2020

סיינט - קייתי אוונס

סיינט - קייתי אוונס

תרגום: עמית פרדס

הוצאת בוקטיק

ינואר,2019. 383 עמ' מודפסים











למי שעדיין לא קרא.ה...הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם.

סיפור אהבה סוער, עדין ויפה שלא רציתי שיגמר. 

אח... מלקולם סיינט.

מלקולם סיינט הוא הכל מלבד קדוש. הוא היזם החם ביותר ששיקגו הכירה אי פעם, אדם עשיר וחזק, איש עסקים ממולח, אלפא מושלם, פלייבוי מהמם, גבר כריזמטי עם יותר מדי כסף לבזבז והרבה יותר מדי נשים שמתחרות על תשומת ליבו.  הוא שובב ונאה ונהנה מאורח חייו ולמרות שהוא נמצא תמיד באור הזרקורים באותה מידה הוא מסתורי, בשליטה ושומר על פרטיותו.

מה שכולם רוצים לדעת הוא .... מיהו מלקולם סיינט האמיתי?

רייצ'ל ליווינגסטון היא כתבת צעירה, שאפתנית וחדורת מוטיבציה. היא עובדת עבור עיתון בשם  Edge שנמצא בסכנת סגירה. היא מקבלת משימה בה עליה לחשוף את אישיותו  של סיינט ולגלות מיהו באמת אותו מלקולם סיינט  שאיש אינו יודע עליו דבר, מעבר לשני חבריו הטובים ביותר.

מתוך תקווה שהראיון יצליח להציל את העיתון וגם יקדם את הקריירה שלה, היא לוקחת בשקיקה את המשימה. רייצ'ל היא עיתונאית שתעשה הכל כדי לספר את סיפורה, וסיינט הופך להיות הסיפור שלה. במסווה של ראיון לגבי מיזם המדיה החברתית החדשה שהוא מקים,  מיזם שעשוי לעקוף את פייסבוק, היא יוצאת למשימה בלי לדעת מה תהיה ההשפעה של סיינט עליה.

מה קורה כאשר האיש שקוראים לו "קדוש", גורם לך לרצות לחטוא?

ככל שרייצ'ל נפגשת עם מלקולם בנסיון להשיג את הכתבה שלה עליו, כך היא "רואה" אותו. את מלקולם סיינט האמיתי. היא מגלה שמאחורי דמותו הציבורית הוא אדם בודד. היא מגלה גבר שיכול להיות קשה ועקשן, אבל יש בו הרבה מעבר. ובכל פעם שהיא נמצאת בקרבתו היא מאבדת את היכולת לחשוב בהגיון, והיא נקרעת בין  המשימה שהוטלה עליה והנסיון לכתוב סיפור לא משוחד, לבין הרגשות שהבחור הזה מעורר בה. לרייצ'ל יש המון קונפליקטים פנימיים, החלטות לקבל ופחדים להתמודד לצד תקוות וחלומות, ומה שמתחיל כראיונות תמימים הופך במהרה למשהו אחר וכשמלקולם מבין שהוא רוצה את רייצ'ל יותר מאשר ללילה אחד, הוא פותח במרדף בלתי נלאה אחריה.

 

מה יכול להשתבש?

את זה תצטרכו לגלות כשתקראו.

 

אהבתי את המחצית הראשונה בסיפור בה מתפתחת  מערכת היחסים שלהם. הכימיה ביניהם, הניצוץ הזה כל כך אינטנסיבי. מלקולם ורייצ'ל הופכים להיות זוג מושלם ומעניין גם אם קלישאתי. אך אני חייבת להודות שבאופן מפתיע לדמויות ולסיפור בסוג הז'אנר הזה, לסיפור שכתבה קייטי אוונס  היה הרבה יותר עומק ממה שציפיתי. באופן כללי הדיאלוגים היו טובים, וללא ספק הוסיפו "בשר" לדמויות. התשובות הקצרצרות של מלקולם, למשל, מעניקות לו הילה של כוח, וגורמות לו להיראות אימתני. לכל אחת מהדמויות סיפור רקע לא פשוט אך מעניין ומרגש, שהוסיף שכבה נוספת לעומק הסיפור.

 

 

"סיינט" הוא סיפור אהבה חמוד, אינטנסיבי, קסום, חושני, סקסי, מרתק גם אם די צפוי וברור איך ולאן יתפתחו הדברים.  יחד עם זאת לא יכולתי לעצור את עצמי מלקרוא, לראות אם מה שאני צופה עומד לקרות והאמת שהיה די נעים לראות שהסופרת הצליחה להפתיע אותי . מלקולם סיינט מסקרן ומרתק. וברגע שמסיימים את הספר, תאמינו לי, תרצו מיד להניח את הידיים על הספר הבא סידרה!


ספר כייפי ליום קיץ חם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה